• 1405/04/03 - 01:12
  • - تعداد بازدید: 13
  • - تعداد بازدیدکننده: 12
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
گزارش تصویری

تحسین شهردار از بلندپروازی جوانان بندرعباس

1 - Copy

تحسین شهردار از بلندپروازی جوانان بندرعباسمهدی نوبانی شهردار بندرعباس پس از بازی نارنجی پوشان برابر اسپاد تهران در جمع بازیکنان و کادر فنی حضور دیدا کرد. به گزارش روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس  مهدی نوبانی، شهردار بندرعباس  پس از پایان دیدار تیم‌های شهرداری بندرعباس و اسپاد تهران که با پیروزی پرگل نماینده بندرعباس همراه بود، در جمع بازیکنان و کادر فنی تیم حضور یافت.شهردار بندرعباس ضمن عرض خداقوت به بازیکنان و کادر فنی، این پیروزی ارزشمند را تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد که روند موفقیت‌های تیم در دو بازی باقی‌مانده فصل نیز تداوم داشته باشد.نوبانی در ادامه با تمجید از عملکرد نادر غله‌بانی  سرمربی تیم  اظهار داشت باید به جناب آقای غله‌بانی بابت تشکیل تیم جوانی که با غیرت و تلاش بازیکنان تا اینجای فصل موفق به کسب جایگاه چهارم جدول شده است، خداقوت بگویم

  • گروه خبری : روابط عمومی,مدیریت,ورزشی
  • کد خبر : 23657
کلمات کلیدی
سازمان  فرهنگی
خبرنگار

سازمان فرهنگی

تصاویر

4 - Copy 3 - Copy 2 - Copy 6 11 16 - Copy 17 - Copy 20 - Copy 10 8

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

مدیریت
رسول جهانداری
رسول جهانداری

رئیس سازمان فرهنگی ورزشی

 

نظرسنجی
بازدیدکنندگان

در این بخش آمار بازدید کنندگان سایت و صفحه مربوطه نمایش داده می‌شود.

  • بازدید این صفحه: 10
  • بازدید امروز: 208
  • کل بازدید: 619505
  • بازدیدکنندگان آنلاین: 9
  • آخرین بروز رسانی: 1405/04/07 13:27