گزارش تصویری
تحسین شهردار از بلندپروازی جوانان بندرعباس
تحسین شهردار از بلندپروازی جوانان بندرعباسمهدی نوبانی شهردار بندرعباس پس از بازی نارنجی پوشان برابر اسپاد تهران در جمع بازیکنان و کادر فنی حضور دیدا کرد. به گزارش روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس مهدی نوبانی، شهردار بندرعباس پس از پایان دیدار تیمهای شهرداری بندرعباس و اسپاد تهران که با پیروزی پرگل نماینده بندرعباس همراه بود، در جمع بازیکنان و کادر فنی تیم حضور یافت.شهردار بندرعباس ضمن عرض خداقوت به بازیکنان و کادر فنی، این پیروزی ارزشمند را تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد که روند موفقیتهای تیم در دو بازی باقیمانده فصل نیز تداوم داشته باشد.نوبانی در ادامه با تمجید از عملکرد نادر غلهبانی سرمربی تیم اظهار داشت باید به جناب آقای غلهبانی بابت تشکیل تیم جوانی که با غیرت و تلاش بازیکنان تا اینجای فصل موفق به کسب جایگاه چهارم جدول شده است، خداقوت بگویم
نظر دهید